تاکید فرمانداری ویژه شهرستان ورامین به تکمیل پروژه ورزشگاه تختی ورامین
تاریخ انتشار : مرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۱:۴۸ ب.ظ
 
فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: تکمیل پروژه ورزشگاه تختی ، ساماندهی و تکمیل خانه جوانان،احیای مجموعه های ورزشی شهید فتحی و شهدای کلاته و روستای احمد آباد از مهمترین مطالبات مردم شهرستان ورامین می باشد که باید اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه به آن داشته باشد.
 تاکید فرمانداری ویژه شهرستان ورامین به تکمیل پروژه ورزشگاه تختی ورامین

جلسه شورای اداری ورزش شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت:با حضور دولت سیزدهم مشکلات عدیده ای که مدیریت ورزش و جوانان در شهرستان ورامین داشت حل شد و ورزش ورامین در حال حاضر نسبت به سال ۱۴۰۰ ده ها پله پیشرفت داشته است اما نسبت به پتانسیل ها و ظرفیت ها بسیار عقب هستیم.
وی افزود: با همدلی بسیاری از امکانات که از بین رفته بود را احیا کردیم اما در حوزه زیر ساخت هنوز نتوانستیم به وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم.
درویشی با اشاره به مطالبات مردم دشت ورامین در حوزه ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه ورزشگاه تختی ، ساماندهی و تکمیل خانه جوانان،احیای مجموعه های ورزشی شهید فتحی و شهدای کلاته و روستای احمد آباد از مهمترین مطالبات مردم شهرستان ورامین می باشد که باید اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه به آن داشته باشد.
درویشی در پایان گفت:در شهرستان ورامین با کمک دیگر دستگاه های اجرایی ۵ زمین چمن مصنوعی و ۲ مجموعه ورزشی توسط شهرداری ورامین، ۵ زمین چمن مصنوعی و تجهیز استخر و سالن مجموعه شهید رجایی توسط اداره آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ انجام پذیرفته است که امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان پروژه های بیشتری را به ثمر رسانیم .

کد مطلب: 16272
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری