برگزاری همایش فرهنگ و هنر در آیینه اربعین
تاریخ انتشار : مرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۲ ب.ظ
 
همزمان با سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه و جمعی از رؤسای ادارات و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، همایش فرهنگ و هنر در آیینه اربعین و تجلیل از خبرنگاران در شامگاه هفدهم مرداد در حسینیه عاشورا شهرستان پیشوا برگزار شد.
 برگزاری همایش فرهنگ و هنر در آیینه اربعین
به گزارش ندای وارنا؛ این مراسم با هدف تجلیل از خبرنگاران حرفه ای و مردمی و نیز گفت وگوی مسئولان و هنرمندان برگزار شد.
 حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی میرامینی امام جمعه با بیان مطالبی در خصوص اهمیت قیام امام حسین(ع) و موضوع انتقال پیام نهضت حسینی و نیز رابطه آن با رسالت خبرنگاران سخن گفت.
همچنین تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و بیان سخنانی در اهمیت نقش خبرنگاران، در خصوص اقدامات فرهنگی و هنری و عمرانی مانند پروژه فرهنگسرای پیشوا و بیمارستان گزارش دادند.
گفتنی است که حسین قربانی مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا نیز از نهادهایی که در برگزاری مراسم روز خبرنگار و همایش فرهنگ و هنر در آینه اربعین همراهی داشتند و نیز اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه قدردانی کرد.
 این مراسم  شامل  اقامه نماز جماعت به امامت امام جمعه شهرستان، تلاوت قرآن توسط فاضل اسدی، اجرای احمد فیروزی و شعر خوانی و مداحی حسن اصلانی، شعرخوانی محمدرضا رهسپار و محسن فارسی هنرمند شهرستان و سخنان استاد هادیان به عنوان نماینده هنرمندان و سخنرانی مسئولان بومی و تجلیل از خبرنگاران و ضیافت شام بود که به میزبانی حسینیه عاشورا و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا برگزار شد.
کد مطلب: 16289
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری