قتل فجیع مادر و دختر ۲ ساله اش در ورامین / کاش دخترک بیدار نمی شد + عکس و جزییات
تاریخ انتشار : مرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۳ ب.ظ
 
وقتی سلامت روانی مرد خشن که در جنایتی فجیع همسر و فرزند دوساله اش را کشته بود، در پزشکی قانونی تایید شد وی از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.
 قتل فجیع مادر و دختر ۲ ساله اش در ورامین / کاش دخترک بیدار نمی شد + عکس و جزییات

به گزارش ندای وارنا؛رسیدگی به این پرونده از شهریور ماه ۱۴۰۲ به دنبال وقوع جنایتی هولناک در خانه ای در ورامین آغاز شد. بررسی ها نشان می داد زن  ۲۵ ساله به نام فریبا و فرزند ۲ ساله اش مریم در خانه شان کشته شده اند.

جسد مادر و دختر  با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند.

افشای جنایت خانوادگی

پلیس در نخستین گام  از تحقیقات به بررسی فیلم دوربین های مداربسته پی بردند اکبر آخرین نفری بوده که از  خانه خارج شده است.

با افشای این ماجرا اکبر ردیابی و دستگیر شد و به قتل همسر و فرزندش اعتراف کرد.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب مرد خشن پای میز محاکمه ایستاد.

نخستین دادگاه

در ابتدای جلسه اکبر روبه روی قضات ایستاد و قتل همسرش را که دخترعمویش بود و فرزندش را گردن گرفت.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: یک سال قبل از قتل پولی را به برادرزنم قرض دادم و قرار شد دوماه بعد آن را برگرداند. اما هربار بهانه ای می آورد و از پس دادن پولم طفره می رفت. او برای پس دادن بدهی اش مدام امروز و فردا می کرد.

به همین خاطر ناراحت بودم و چندبار به همسرم گلایه کردم. آخرین بار وقتی از محل کار به خانه رفتم با همسرم بحث کردم و فریبا از این موضوع ناراحت شد.  او می گفت نباید به برادرش بی احترامی کنم .

به همین خاطر با من قهر کرد و وقتی از او خواستم برایم آب و چای بیاورد به من اهمیتی نداد. من که اعصابم به هم ریخته بود از کوره در رفتم و به سمتش حمله کردم.من او را کتک زدم. سپس در اوج خشم با کارد آشپزخانه چند ضربه  به شکم ، پهلو و گردنش زدم .

همان موقع فرزند ۲ ساله ام بیدار شد و شروع به گریه کرد. برای اینکه دخترم ساکت شود یک ضربه چاقو به او زدم اما گریه دخترم قطع نشد. او جیغ می کشید که سرش را به زمین کوبیدم تا جان سپرد. من فرش خانه را روی جسد آنها انداختم و از خانه خارج شدم.

وی در پاسخ به این سوال  قاضی درباره اینکه چرا فرزندت را کشتی گفت: با خودم فکر کردم اگر به خاطر قتل همسرم اعدام شوم کسی نیست که از دخترم نگهداری کند. من نمی خواستم  پدربزرگ و مادربزرگش او را بزرگ کنند. به همین خاطر دخترم را هم کشتم.

تایید سلامت روان مرد خشن

با اظهارات تکان دهنده مرد خشن، وی بار دیگر برای بررسی سلامت روانی اش به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی سلامت روانی وی را تایید کرده و اعلام کردند این مرد هنگام ارتکاب جرم جنون نداشته است وی بار دیگر در شعبه ۱۳دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

وی قبل از دادگاه توانست رضایت عمویش را جلب کند. پدر اکبر نیز  به عنوان ولی دم نوه اش  قبلا رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کرده بود.

به این ترتیب اکبر از جنبه عمومی جرم از خود دفاع کرد.

محاکمه از جنبه عمومی جرم

در این جلسه اکبر اظهارات جدیدی را مطرح کرد و گفت: من قبل از درگیری با همسرم قرص مصرف کرده بودم و حال طبیعی نداشتم. باور کنید تحت تاثیر مصرف قرص همسرم را کشتم.خودم هم نمی دانم چرا فرزندم را کشتم و حالا پشیمان هستم. می دانم اشتباه کرده ام و از قضات دادگاه طلب بخشش دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کد مطلب: 16297
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری