https://imgurl.ir/uploads/s943612_----.jpg
شعر آزاد و مقاومت اسلامی
تاریخ انتشار : مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱:۵۱ ب.ظ
 
هشتاد و هشتمین جلسه انجمن ادبی «عصـر انتظار» با موضوع شعر آزاد و مقاومت اسلامی در قالب دیدار صمیمانهٔ شعرای آیینی با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد.
 شعر آزاد و مقاومت اسلامی

به گزارش ندای وارنا؛ نخستین دیدار شاعران آئینی با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان ورامین با حضور داریوش خزایی و جمعی از شاعران آیینی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.

داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ضمن عرض خیرمقدم به حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان ورامین و تشکر و قدردانی از ایشان برای پذیرفتن دعوت شاعران آیینی در این نشست صمیمانه گزارش کوتاهی از وضعیت انجمن شعر در شهرستان ورامین به ویژه شعر آیینی بیان داشت و گفت: انجمن شعر شهرستان ورامین یکی از قوی ترین انجمن های ادبی استان تهران است به طوری که امروز شاعران شهرستان ورامین برگزیده شاعران آیینی استان و حتی کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان ورامین در دیدار با شاعران انجمن ادبی عصر انتظار سخنانی در نقش و منزلت بالای شاعران ایراد کرد و به پیشنهاد ایشان قرار شد تا از این پس ضمن برگزاری جلسات عصر شعر در دفتر امام جمعه هر هفته از یکی از شاعران آئینی برای اجرای شعر خوانی در مراسم پر فیض نماز پر فضیلت جمعه دعوت به عمل آید.

گفتنی است که در این دیدار صمیمی علی داودی جاوید مسئول انجمن ادبی شهرستان ورامین، منوچهر سوری و مجتبی تاجیک ساده از شاعران آیینی شهرستان پیرامون وضعیت شعر آزاد و آیینی و همچنین فعالیت‌هایی که انجمن ادبی عصر انتظار در سه سال اخیر در سطح شهرستان داشتند، مطالبی را بیان کردند و شاعران حاضر در جلسه به شعرخوانی پرداختند که مورد تحسین امام جمعه قرار گرفت .

کد مطلب: 16333
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری