فرماندار ویژه ورامین:
۳۸ پروژه در هفته دولت در ورامین افتتاح می‌شود
تاریخ انتشار : شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۱:۵۴ ب.ظ
 
فرماندار ویژه شهرستان ورامین از کلنگ‌زنی و افتتاح ۳۸ پروژه در هفته دولت خبر داد.
 ۳۸ پروژه در هفته دولت در ورامین افتتاح می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین از افتتاح پروژه ها در هفته دولت خبر داد و گفت: ۳۸ پروژه در هفته دولت در حوزه صنعت، کشاورزی، شهری و روستایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

درویشی گفت: در حوزه کشاورزی، فاز اول بزرگترین گلخانه مکانیزه استان تهران به متراژ یک هکتار و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول بیان کرد: با بهره‌برداری از این گلخانه تامین مصرف داخلی، کاهش واردات، اشتغال‌زایی در حوزه کشاورزی ‌بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین از مرکز جامع سلامت گفت: در شهرستان با افتتاح مرکز جامع سلامت روستای خورین با مساحت ۲۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان کمبود موجود سرانه درمانی در سطح شهر برطرف شود.

درویشی گفت: بزرگترین پارک روستایی جنوب شرق استان تهران با متراژ ۵۰۰۰ متر مربع و اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت است.

وی در خصوص توسعه مکان‌های ورزشی در ورامین گفت: احداث پنج زمین‌ چمن مصنوعی در بخش شهری، روستایی و مدارس در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و به زودی در دسترس مردم شهید پرور و ولایتمدار قرار می‌گیرد.

فرماندار ویژه ورامین از حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب خبر داد و گفت: با توجه به بحران خشکسالی و نیاز شهروندان به آب شرب دو حلقه چاه وارد مدار آبرسانی در شهرستان شد تا نیاز روزافزون مردم دیار ۱۵ خرداد را برطرف کند.

درویشی ادامه داد: امسال چهار مدرسه با کمک خیرین مدرسه‌ساز در مجتمع آموزشی به سرانه‌های آموزشی شهرستان اضافه می‌شود.

نماینده عالی دولت در پایان تصریح کرد: در این واحد آموزشی تعداد زیادی دانش‌آموز در مقاطع مختلف به تحصیل مشغول می‌شوند و خیرین مدرسه‌ساز با تمام توان برای رسیدن به اهداف آموزشی به یاری آموزش و پرورش و آمدند.

کد مطلب: 16429
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری