نواختن «زنگ آب» در جنوب شرق تهران
تاریخ انتشار : مهر ۱, ۱۴۰۳ ۲:۳۹ ب.ظ
 
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران گفت: زنگ آب در اولین روز بازگشایی مدارس در ۴ شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت نواخته شد.
 نواختن «زنگ آب» در جنوب شرق تهران

به گزارش ندای وارنا؛ علی جعفری نسب» در گفتگویی بیان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مدیران مدارس و با حضور مدیران امورات و ادارات تحت پوشش شرکت ابفا در سراسر جنوب شرق تهران و با مشارکت حداکثری دانش‌آموزان زنگ نوازش آوای آب را در مدارس آغاز کردند.

مدیر روابط عمومی آبفای جنوب شرق تهران تصریح کرد: همزمان با بازگشایی مدارس، نقش و مشارکت دانش آموزان به عنوان قشر آینده‌ساز در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، مدیریت مصرف آب پررنگ‌تر دیده می‌شود.

جعفری نسب یا اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب، خاطر نشان کرد: سالانه با بازگشایی مدارس همیاران و حامیان آب در مدارس با برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و هنری از جمله صدای زنگ آب با برنامه‌های خاص و متنوعی را اجرا می‌کنند.

وی با بیان این مطلب که آموزش و فرهنگ زیرساخت و سنگ بنای فرهنگ‌سازی محسوب می‌شود، ادامه داد: با اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی شاهد نهادینه سازی مدیریت آب هستیم.

جعفری نسب با اشاره به اینکه مدارس و دانش‌آموزان جنوب شرق استان تهران مشارکت و هماهنگی مطلوبی با شرمت آبفا دارند، اظهار کرد: بر اساس امضای تفاهم نامه‌ای با ادارات آموزش و پرورش و با توجه به ابعاد وسیع برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری، دانش‌آموزان در مدیریت مصرف آب در خط مقدم این فعالیت قرار دارند.

مدیر روابط عمومی آبفای جنوب شرق در پایان تصریح کرد: با بازگشایی مدارس و هماهنگی‌های انجام شده تعداد بیشتری از مدارس شهرستان در طرح حامیان آب مشارکت می‌کنند.

کد مطلب: 16502
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری