امام جمعه شهرستان قرچک:
مدرسه باید مرکز تعلیم فرهنگ نماز جماعت باشد
تاریخ انتشار : مهر ۱, ۱۴۰۳ ۲:۵۳ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: اهمیت برگزاری نماز در مدارس بیشتر از مساجد است و مدرسه باید مرکز تعلیم فرهنگ نماز جماعت باشد.
 مدرسه باید مرکز تعلیم فرهنگ نماز جماعت باشد

به گزارش ندای وارنا؛ جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان قرچک با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک، فخاری فرماندار، رستمی بخشدار، خرمی شریف شهردار، دین پرور رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این جلسه اظهار کرد: اهمیت برگزاری نماز در مدارس بیشتر از مساجد است، تجهیز و اهمیت بخشیدن به امر مهم و ضروری نماز و برنامه ریزی دغدغه‌مندانه در راستای این امر مهم الهی اهمیت بسیار زیادی دارد و مدرسه باید مرکز تعلیم فرهنگ نمازجماعت باشد.

اسماعیلی گفت: در مدارس نیز تلاش شود اگر امام نبود توسط مدیر، ناظم و معلم نمازجماعت برگزار شود و زنگ های درس را جوری تنظیم کنند حتی با وجود تغییر زمان نمازجماعت به طور مستمر برگزار شود.

مدرسه باید مرکز تعلیم فرهنگ نماز جماعت باشد

وی ادامه داد: نهادها و دستگاه‌هایی که وظیفه پشتیبانی و حمایت از برگزاری امر نماز در مدارس را دارند، هیچ عذری برای انجام ندادن این امر نیست و خواهش دارم با اهتمام خیلی بیشتری نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

امام جمعه قرچک در پایان تصریح کرد: شهرستان قرچک به دلیل کمبود روحانی در برخی از مساجد و مکان‌های مذهبی امام ندارد و یکی از اساسی ترین مشکل ما هم همین است، امیدواریم با مساعدت مسئولین و تشکیل حوزه برادران این کمبود در سطح شهرستان برطرف شود.

کد مطلب: 16514
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری