برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته فرهنگی و گردشگری پیشوا با حضور هنرمندان/ از برگزاری تورهای پیشواگردی تا برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی
تاریخ انتشار : مهر ۵, ۱۴۰۳ ۱:۴۴ ب.ظ
 
جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی رویدادهای هفته فرهنگی و گردشگری، با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پیشوا و جمعی از هنرمندان برگزار شد.
 برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته فرهنگی و گردشگری پیشوا با حضور هنرمندان/ از برگزاری تورهای پیشواگردی تا برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی

به گزارش ندای وارنا؛ جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته فرهنگی و گردشگری با حضور مریم خدابنده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هنرمندان شهرستان پیشوا، به‌منظور برنامه‌ریزی و اجرای هماهنگ و منسجم رویدادهای این هفته روز دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این نشست، مریم خدابنده بر اهمیت اجرای منظم و منسجم برنامه‌های مصوب‌شده تأکید کرد و خواستار همکاری بیشتر هنرمندان و نهادهای مختلف شهرستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و گردشگری شد.

بر اساس مصوبات جلسه، قرار است در هفته فرهنگی و گردشگری پیشوا برنامه‌های متنوعی از جمله جشنواره گردشگری خلاق کودکان، نمایشگاه صنایع‌دستی، کارگاه‌های آموزشی، تورهای پیشواگردی و موزه‌گردی، جشنواره نقاشی ویژه دانش‌آموزان و مسابقات مختلف برگزار شود.

این برنامه‌ها با هدف گسترش فرهنگ و هنر محلی و توسعه گردشگری در شهرستان پیشوا تدارک دیده شده‌ تا ضمن آشنایی عموم مردم با ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری منطقه، به حفظ و توسعه این میراث ارزشمند کمک شود.

کد مطلب: 16548
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری